12 Haziran 2009 Cuma

Gattuso İstanbul'da


Hırçınlığıyla tanınan İtalyan oyuncu Gattuso, vakti zamanında çekirgeliğini yapmış olduğu Fatih Terim'in önerisi üzerine İstanbul B.B ile görüşmek için İstanbul'a geldi. Ancak transfer görüşmesinde karşılaştığı sürpriz üzerine gelmesiyle gitmesi bir oldu. Dönerken havaalanında bavullara kafa atıp hosteslere tükürürken yakaladığımız Gattuso, hıncını bizden çıkarabileceği konusunda kendisini ikna etmemiz üzerine anca mikrofonlarımıza konuşabildi.

Bu kıyağımıza rağmen, halen sinirinin geçmediği gözlerden kaçmayan Gattuso, "Kulüp binasına girmemle şok olmam bir oldu. Beni kapıda karşılayan güvenlik görevlisi, ters bir şekilde, binaya öyle elimi kolumu sallayarak giremeyeceğimi söyledi. Başkanla görüşmeye geldiğimi söyleyince randevum olup olmadığını sordu. Randevuya gerek olmadığını ve iş için geldiğimi söylememe rağmen beni içeri almadı ve gülerek, ne işinden bahsettiğimi, hergün 1 kamyon dolusu işçinin işten çıkartıldığını, bu dönemde iş bulmanın hayal olduğunu ve benim bu arada bir an önce askerliğimi aradan çıkarmam gerektiğini söyledi. Ben de bu saçmalıklara dayanamayıp çıktım." dedi. Yanlış yere gelmiş olup olmayabileceğini sorduğumuz hırçın oyuncu, "Bilmiyorum, zaten çok garip bir yerdi. İçerde yüzlerce bıyıklı, takım elbiseli adam koşuşturuyordu." diye cevap verdi.

Bundan sonraki kariyer planının ne olduğunu sorduğumuz İtalyan futbolcu, "Bilmiyorum ama buraya çok büyük hayallerle gelmiştim. Fatih Terim, bana çok köklü bir camiaya geldiğimi ve çok büyük bir taraftar önünde oynayacağımı söyleyip sonunda da -haydi allah yardımcınız olsun- diyerek yine gazı vermişti. Gerçekten çok üzgünüm ve sinirliyim. Sinyor'la ilişkimi yeniden gözden geçirmeye karar verdim." diye de ekledi.

Kulislerde, Fatih Terim'in aslında ne demek istediği konuşuluyor...

2 yorum:

  1. çok büyük bir seyirciye oynayacaktı. yazık olmuş

    YanıtlaSil
  2. İstanbul BB. Cantona'yı da idari teknik menajer yapsın lige renk katsın. Teknik direktör tabiki Fatih Hoca olmalı.

    YanıtlaSil

Yorumunuzu esirgemeyin...