11 Haziran 2009 Perşembe

Beşiktaş Cristiano Ronaldo’yu İstemedi!



Real Madrid’e transferi an meselesi olan ve dünyanın en iyi futbolcuları arasında gösterilen Portekizli Cristiano Ronaldo’nun Beşiktaş’a gelmek için can attığı fakat yöneticilerden veto yediği ortaya çıktı!

Manchester United ile sayısız başarıya imza atan süperstarın menajerinin, Carlos Tevez ile görüşmek üzere İngiltere’de bulunan Beşiktaşlı yöneticiler ile çok gizli bir görüşme yaptığı bildirildi. Manchester’ın en ünlü mekanlarından birisi olan Manchester Kebhab’da gerçekleşen bu görüşmede Ronaldo’nun menajeri, siyah beyazlı yöneticilere futbolcunun Beşiktaş’tan gelecek her türlü teklife hazır olduğunu, siyah beyazlı formayı giymek için can attığını açıkladı. Ancak Beşiktaş’lı yöneticilerin yıldız futbolcu ile ilgili çeşitli çekincelerini doğrudan menajerinin yüzüne söylemeleri bu transferi çıkmaza soktu. Oldukça morali bozulan ve rengi atan Ronaldo’nun menajeri, hesabı yöneticilere kitleyip yemekten alelacele ayrıldı.

Gergin ortamı futbolcuya aktaran Ronaldo’nun menajerinin transferbombalari.blogspot.com’a yaptığı yazılı açıklama ise şöyle:

Menajeri ve aynı zamanda halasının torunu olduğum Cristiano Ronaldo, küçüklükten beri koyu bir Beşiktaş taraftarı. Kariyerinin en güzel günlerini yaşadığı şu günlerde hayranı olduğu kulübe katkı yapmak isteyen Ronaldo’nun siyah beyazlı yöneticilerin bu tavrına çok üzüldüğünü bildirmek istiyorum. Böylece; Türkiye’nin güzide kulüplerinden biri ile futbolun yetiştirdiği en iyi yeteneklerden birinin buluşması bir başka bahara kaldı.

Transferbombalari Dış Haberler Servisi

15 yorum:

  1. cristiano ronaldo gibi bir futbolcu türkiyede futbola yeni bir bakış açısı getirir türübünleri doldurur beşiktaş işallah bu tıransferi yapabilir

    YanıtlaSil
  2. bu bir yönetim başarısıdır..süper lig deneyimi olmayan genç isimlerin transferi hatadır.

    YanıtlaSil
  3. ciddiye alanlar şakadanmı ciddiye alıyorlar merak ediyorum :)

    YanıtlaSil
  4. ahahaha hesabı kitlemiş lavuk, görüntüleri de akşama izleriz heralde :D

    YanıtlaSil
  5. ben bunun bir maçını izlemiştim. öyle elle tutulur bir numarasını görmedim. alınsaydı boşu boşuna kontenjandan yerdi, beşiktaş yönetiminin en doğru kararı vermiş her zamanki gibi.

    YanıtlaSil
  6. ronaldo'ya ihtiyacı olduğunu düşünmüyorum beşiktaşın bu takımda koskoca ibrahim üzülmez var ronaldo alınırsa bu mükemmel ikiliyle süper lig rekabet ortamı zedelenir.

    YanıtlaSil
  7. olum ne bjk'si ya??adam daha bgn real madride transfer olmadı mı?hiç bişeyden haberiniz yok ne cahilsiniz..

    YanıtlaSil
  8. Ben yöneticilere katılmıyorum kıristiyano beşiktaşa çok yararlı olabilirdi forma sattırarak parasınıda çıkarabilirlerdi .. solda oynardı ters ayak hem şut ta çekerdi sol kanatta ibrayimle beraber mükemmel ikili olurlardı gelmek istemesinin en büyük sebebi ibrayimin tecrübesinden yararlanmakta olabilir aslında ..

    YanıtlaSil
  9. Gelmediği iyi olmuş.Yabancı kontenjanını daha kaliteli isimlere harcamalıyız.TSL'de bir sürü ronaldo var.

    YanıtlaSil
  10. c.ronaldo dün gece geç saatlerde mobil telefonumdan bana ulaştı.. Bjkda ters ayaklı olarak sol açık mevkinde oynayacagını bildiğini , asıl gelme nedeninin Bjk'nın şampiyonlar ligine katılması ile uzaktan yakından alakası olmayıp ; dünyanın en iyi sol beki olan İ.Üzülmezle aynı havayı solumak istediğini , Evranın arkadan zenci olmasına rağmen hiç bindirme yapmadığını , İ.Üzülmezin kirli sakalına rağmen temiz bindirmeler yapacağına emin olduğunu belirtti. Sözlerine İ.Üzülmezle bacanak da olmak istediğini söyleyerek devam eden C.Ronaldo , İ.Üzülmezin karısının 18 yaşındaki kız kardeşine evlenme teklif edeceğini söyledi. Böylece İ.Üzülmezle ailevi ilişkilerini daha da genişletecek olan C.Ronaldo , Bjk Klübü bana İ.Üzülmezden daha fazla para verirse futbolu bırakıp İ.Üzülmezin menajeri olacağım dedi. Bende şimdi İ.Üzülmez ile msnde geleceğe dair bu planları enine boyuna konuşucam.

    YanıtlaSil
  11. gelmediği iyi olmuş ronaldo'yla rüştü yanyana oynayamaz. hem ronaldo gibi sorunlu ve gece hayatı olan bi futbolcuyu getirene kadar adnan aybaba'ya şans verilmeli bence gelecek vaadediyor.

    YanıtlaSil
  12. ben fanatik bi sivasspor tafartarı olarak c. ronaldonun gelmesine karşıyım. benim kız arkadaşım tam bir ranoldo hayranı ve hangi tsl klubu olursa olsun türkiyeye gelmesi benim ilişkimin geleceği açısından olumlu sonuç doğurmayacaktır üstelik tsl dende soğumam mümkün... ligtv almayı düşünüyodum onuda almam, özetlere dahi bakmam cidden... istemiyorum yani

    YanıtlaSil
  13. beşiktaş sağ beke de sabri'yi koyarsa tadından yenmez.bu takım şampiyonlar ligi'nde iş yapar..
    yalnız demirören inşallah biraz yumuşar da bu transfer gerçekleşir.
    hadi demirören az merhamet.adam yalvarmış sana..

    YanıtlaSil
  14. ya bence gerek yok o adam fazla istikrarsız.

    YanıtlaSil

Yorumunuzu esirgemeyin...