18 Temmuz 2009 Cumartesi

Fatih Terim: "Her şeyi Hikmet Karaman'a borçluyum"

Şüphe gerçek mi oldu?

Yıllanmış teknik adam (orta yaşlı kurt) Fatih Terim eskiden beri bazı maçlara kendisinin yerine Hikmet Karaman'ı gönderdiğini MMM'ye itiraf etti.

Floransa'da bir dönerci çıkışında MMM'nin İtalya muhabiri Futhullah Döktaş'a yakalanan Fatih Terim sıcağın ve yediği tereyağlı iskenderin etkisiyle yıllardır sakladığı sırrını Futhullah'a açıkladı.

"Karaman'la aramızdaki benzerliğin farkına vardığımda Galatasaray UEFA kupası gruplarında cebelleşiyordu. Haftada üç maça çıkmaktan imanım gevremişti. Karaman'a kendi giydiğim takım elbiselerden birkaçını verip benim yerime (bedenimiz bile aynı nasını satayım bu nası iş) maçlarda takımı yönetmesini rica ettim. O da iyi iş çıkardı sağolsun Milli Takım'a kadar sayesinde yükseldim. Hatta Milli Takım'a imza atacağım zaman da benim yerime imzayı o attı. O gün kızımı okuldan almam gerekiyordu hanıma söz vermiştim" diyen Fatih Terim'in aslında Terim taklidi yapan Ata Demirer olduğunu muhabirimiz son anda farkedip "Sen kimi kekliyonn len?" demeseydi bir yalan haber daha yapıyorduk. Neyseki muhabirimiz uyanık çıktı değerli okurlar.

Yine Futhullah'ın verdiği bilgiye göre Ata Demirer, Futhullah'ın erojen bölgesine cuccuk hareketi yaptıktan sonra kaçarak uzaklaştı.

* Berlusconi fotoğrafını erojen bölge ve İtalya kelimelerini bir arada temsil ettiği için koyduk. Zaten Berlusconi yabancı da değil aileden birisi.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumunuzu esirgemeyin...